REVIEW OVERVIEW

Megjelenés
Minőség
Íz
Kiegészítők
Tekerés / vattázás
Ár / érték arány

IDE ÉRDEMES EGY LÁJKOT DOBNOD

Teszt: Vandy Vape Pyro V4 RDTA

VendégVaper sorozat!

Ezt a tesztet egy tehetséges vendégblogger írta az általa használt eszközről. Ha neked is van olyan tankod vagy modod amit be szeretnél mutatni, akkor írj a hello@vaperz.hu-ra egy emailt.

Ádám most a Vandy Vape új, Pyro V4-es RDTA-ját tesztelte, ahogy a gyártó bár külsőségekben keveset, a deck terén hatalmasat fejlesztett.

Az rdta műfaj nem a legelterjedtebb koncepció, de a mai napig, időről időre jönnek elő a gyártók új megoldásokkal ebben a kategóriában. Acél sodrony, mesh háló, kapilláris effektus stb.

Vandy Vape Pyro V4 Rdta Vaperz Ecigi Hirek Teszt Akcio Vape News Deal Review 4 1024x768

Megjelenés

A Vandy Vape Pyro-nak már a 4. verziója jött ki nemrég, ám itt továbbra sincs semmilyen extra a liquid feljuttatására, hagyományos vattás megoldás, mint az elődök. A legújabb Pyro is megkapta a topcap tetején látható fogaskerék mintát, (legalábbis engem mindig is erre emlékeztetett) de nagyjából itt ki is merült az egyezés.

Vandy Vape Pyro V4 Rdta Vaperz Ecigi Hirek Teszt Akcio Vape News Deal Review 15 1024x768

Még egy hasonlóság van, a Pyro v2 óta mindegyik alján van egy O gyűrű, ami megakadályozza az esetleges liquid folyást az 510 felől, de legfőképpen védi a tankot és a modot egymás megkarcolásától.

A Pyro V4 hízott kicsit, 25.5mm az átmérő és 5ml a kapacitás, driptip és 510 pin nélkül 37.45mm magas. Gyárilag az alábbi dolgok jáérnak hozzá:

  • 810-es O gyűrű nélküli drip tip
  • 510 átalakító
  • BF (squonk) pin
  • egy pár 0.41ohmos ni80 triple fused clapton huzal,
  • coil trimmer
  • pót palást
  • szokásos csere alkatrészek

A töltő nyílása oldalt van, a felső rész levétele után tudjuk tölteni. Hegyesebb csőrű flakonokból tökéletes, de a szélesebb chubby flaskákból is hibátlanul kivitelezhető, csak egy kicsit jobban oda kell nyomni a flakont.

Vandy Vape Pyro V4 Rdta Vaperz Ecigi Hirek Teszt Akcio Vape News Deal Review 14 1024x768

Kívülről nézve a felső rész kialakítása úgy néz ki, mintha két darabból állna és a mintázott részt tudnánk tekerni és ezzel állítani a levegőzést, de valójában nem, magát a topcap-et kell forgatnunk, mint egy rda esetében. Drip tip szokásos mostani vandy vape stílus, nem szép, de legalább kényelmes!

Deck/levegőzés/build

A topcapet levéve elénk tárul egy kráter, tele lyukakkal. Nem hétköznapi a deck és a levegőzés sem. Oldalról és alulról is kap levegőt bőséggel. A levegő furatok mennyiségéből, az oldalsó levegő beömlő méreteiből, illetve a coil lefogatók távolságból jól sejthető, hogy ez nem a 25-35 watton dl-ezőknek készült.

A deck igényli a szélesebb tekeréseket, főként a series build-ek jutnak eszembe róla egyből. A levegő mennyisége szemre durvább, mint ami valójában, pont egy nagyobb dual build-hez méltó mennyiséget kapunk, mindezt úgy, hogy nem hangos és kellemes, lágy, “smooth” érzést hoz.

2.5mm-es és 3mm-es magátmérővel is próbáltam, mindkettővel jó, a nagyobb átmérőnél kell egy minimális ritkítás a vattavégeknél, de semmi extrát nem igényel. A coil lábak levágásában (8mm a gyári ajánlás, szerintem is jó) segítségünkre van a jelölt trimmer.

Vattázása ugye a hagyományos “lelógatós” verzió, azért az idézőjel, mert ugyan le van lógatva, de csak egy minimálisan, a deck aljával egy vonalban véget is ér a vattám. Ezáltal nem veszek el nagyobb mennyiséget a kapacitásból és nem kell kilométereket megtennie a liquidnek a vattán át.

Voltak bennem kétségek, hogy mennyire fog ez működni, de azt kell mondjam éjszaka, 0 fok környékén is tökéletesen, dryhit nélkül tudtam használni 70watt környékén is! Ehhez jó segítség ha megnézünk pár Matt from smm videót, ő nagyjából mindent legalább vízszintben tart.

Összegzés

A teljesítmény nekem bejött, a saját kategóriájában megállja a helyét, a durvább dl-ek közt, a dizájn viszont számomra semmilyen, nem sok fantázia került bele. A távoli lefogatók ellenére maga a kazántér egyáltalán nem nagy, így ízekben terén jó.

Bf pin van hozzá, de vagy 2 akksis squonkerre van szükségünk alá vagy valami nagyon gyors huzalra, hogy a tekerésünk kellően széles, de takarékos is legyen.